فرمانده انتظامی کرمانشاه از پلمب یک مطب دندانپزشکی که به شکل غیرمجاز در این شهر فعالیت می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 24 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سرهنگ «علیرضا دلیری» گفت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر دایر کردن یک مطب غیرمجاز دندانپزشکی در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن با انجام تحقیقات لازم محل فعالیت این مطب غیرمجاز را در بلوار مصطفی امامی شناسایی کردند.

وی تاکید کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و همراهی نماینده دانشگاه علوم پزشکی بازرسی‌های لازم را از این مکان انجام دادند که در این بازرسی ها، غیرقانونی بودن فعالیت مطب دندانپزشکی محرز و در ادامه محل مورد نظر هم پلمب شد.

سرهنگ دلیری از جمع آوری تجهیزات دندانپزشکی و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

 

۳۵ تن سیمان احتکار شده در اسلام آبادغرب کشف شد

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب نیز از کشف ۳۵ تن سیمان احتکار شده در این شهرستان به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد

سرهنگ «محمدرضا یاری» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس اسلام آبادغرب در خصوص احتکار مقدار زیادی سیمان در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ انبار محل احتکار سیمان شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را بعمل آوردند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب تاکید کرد: در بازرسی انجام شده یک محموله ۲۰ تنی و یک محموله ۱۵ تنی سیمان احتکار شده به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ یاری همچنین از دستگیری پنج نفر در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی خبر داد و افزود: ایشان با احتکار سیمان، قصد داشتند آنها را با بهایی افزون تر از قیمت و نرخ تعیین شده در بازار آزاد به فروش برسانند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار