مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: هفت روستای رامهرمز با نصب تجهیزات و تقویت شبکه ارتباطات سیار از اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 24 April 2021

رحیم‌فلاح زاده افزود: با توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار و نصب تجهیزات ارتقای تکنولوژی ۴G بر روی سایت روستایی قلعه شیخ، هفت روستای شهرستان رامهرمز زیر پوشش شبکه گسترده و اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفتند.

وی گفت: در ادامه پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار در استان خوزستان به منظور ایجاد توازن ارتباطی بین روستاها و شهرها و برخورداری روستاییان از تکنولوژی به روز شبکه همراه اول ،عملیات توسعه ارتباطات سیار با نصب تجهیزات ارتقای تکنولوژی ۴G بر روی سایت روستایی قلعه شیخ انجام شد.

فلاح زاده بیان کرد: با اجرای این عملیات علاوه بر تقویت و رفع نقاط کور، پوشش شبکه ارتباطی همراه اول در روستاهای قلعه شیخ، دوپیران، هزارمنی، لپویی، باصدی سفلی، باصدی علیا و زویدی افزایش یافت به طوری که امکان بهره مندی از دیتای همراه اول با سرعت و کیفیت بالاتر برای مشترکان در این روستاها فراهم شد.
طرح های توسعه ای ارتباطی در شهرها و روستاهای استان خوزستان در بخش های مختلف ارتباطات در قالب پروژه فاز هشت توسعه در حال اجرا است.

رامهرمز در شرق خوزستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار