دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز به ستاد انتخابات چیزی اعلام نشده است.
کد خبر: ۹۵۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ 24 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «فتاح محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص رد یا تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افزود: تاکنون رسماً و غیر رسما چیزی مبنی بر تایید با رد صلاحیت به ستاد انتخابات اعلام نشده است.
«علیرضا اتابک»، فرماندار شهرستان گچساران در رابطه لیست منتشر شده مبنی بر رد و تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افزود: فرآیندهای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی هنوز ادامه دارد و هیچ خبر رسمی و غیررسمی به ما اعلام نشده است.
وی افزود: خبر انتشار لیست منتشر شده را تکذیب می‌کنیم و این کار یک شیطنت رسانه ای و فضای مجازی است و جایگاه حقوقی ندارد.
اتابک اظهار کرد: انتخابات فرآیند دارد و هنوز بررسی صلاحیت ها در هیئت نظارت بر انتخابات استان تا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ فرصت دارد.
همچنین «حجت الاسلام قدرت الله خرم روز»، مسئول دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در جریان لیست منتشر شده در فضای مجازی نیستم.
گفتنی است که اخیرا در فضای مجازی لیست مبنی بر تایید و رد صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت منتشر شده است.
انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.
لازم به ذکر است که بخاطر اینکه «غلامرضا تاجگردون»، منتخب یازدهم این حوزه انتخابیه با کسب ۳۹ هزار رای و اختلاف ۱۷ هزار رای با نفر دوم از مجلس یازدهم اعتبارنامه‌اش رد شد انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار