به گفته مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز محدودیت های کرونایی در این استان به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 24 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» ناصر مقدم با اشاره به مصوبات جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا البرز گفت: بنا بر گزارش روزانه وضعیت کرونایی و بر اساس آمار مبتلایان و متوفیان کرونایی که در جلسه اخیر ستاد کرونای البرز ارائه شد، شهرهای طالقان و اشتهارد در وضعیت نارنجی و پنج  شهرستان دیگر استان البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی اضافه کرد: به همین منظور  اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیتهای کرونایی، برای یک هفته دیگر و تا ۱۰ اردیبهشت تمدید و اجرا خواهد شد.

مقدم گفت: با وجود اجرای دوباره  محدودیت های کرونایی از ۲ هفته گذشته،  هنوز به مرحله و نتیجه مطلوب نرسیده ایم و بنا بر گزارش های مختلف در حوزه کرونا، به ناچار این محدودیت ها برای یک هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:اجرای این محدودیت ها، هزینه های زیادی را به مردم و دولت تحمیل می کند و باید هرچه زودتر با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و التزام به استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و نیز خروج حداقلی از منازل، عزمی همگانی را در مقابله با این ویروس خطرناک داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: مسوولان  بخش های مختلف استان، در کنار کادر خدوم و جهادگر بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند قریب به ۱۴ ماه است که با وجود تنگناها و کمبودهای متعدد، تلاش و برنامه ریزی می کنند تا آثار و تبعات انتشار ویروس کرونا را به حداقل برسانند.

مقدم عنوان کرد: اما بواسطه شرایط نامساعدی که پس از تعطیلات نوروز بوجود آمد، شاهد افزایش چشمگیر مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستانها هستیم و این وضعیت، نتایج حاصل از آن همه تلاشها و تدابیر را خنثی می نماید.

وی ادامه داد:  در همین راستا خروج از این وضعیت نامطلوب نیز مستلزم یک عزم و تلاش همگانی است و تنها تلاش مسوولان و مشارکت و همکاری مردم، ضامن غلبه بر کرونا است که امیدواریم با افزایش این تلاشها و همکاری ها شاهد روزهای بهتری برای کشور و استان  باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار