مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان در جلسه شورای سرمایه گذاری گفت:۷۵ هکتار زمین برای توسعه شهرک صنعتی در شهرستان گلپایگان در نظر گرفته شده است که تا سه ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ 23 April 2021

محمد جواد بگی افزود: ۵۰ هکتار از این اراضی در محدوده معدن قرار دارد که رضایت معدن دار دریافت شده است و صنایع تا درجه سه صنعتی می‌توانند در این طرح توسعه‌ای فعال شوند.
وی با بیان اینکه مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای زیر ساخت‌های شهرک صنعتی گلپایگان در نظر گرفته شده است گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار برای راه اندازی ایجاد شبکه جمع آوری پساب و تصفیه خانه تخصصی فاضلاب انسانی و صنعتی شهرک و باهدف بازچرخانی آب و ایجاد فضای سبز غیر مثمر و حفظ محیط زیست و ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه گذاری هزینه می‌شود.
مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان؛ به خلع ید ۷۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان نیز اشاره کرد و گفت: از سه سال گذشته طرح خلع ید زمین‌های بدون استفاده شهرک‌های صنعتی استان در دستور کار قرار گرفت و زمین‌های واگذارشده‌ای که در حد دیوار کشی و فنداسیون است و برنامه‌ای برای توسعه نداشته باشند، ظرف مدت یک ماه، مراحل خلع ید آن انجام و به دیگر متقاضیان واگذار می‌شود.
حسین یارمحمدیان؛ فرماندار گلپایگان هم در این جلسه گفت: ۲۰ هکتار زمین برای ایجاد پارک علم و فناوری در شهرستان گلپایگان اختصاص یافته است و از همه فعالان عرصه دانش بنیان برای حضور و فعالیت در این پارک دعوت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار