سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا:
اعمال محدودیت‌های پنجگانه طرح جامع هوشمند در استان اصفهان تمدید شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ 23 April 2021

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: نظارت بر اجرای طرح جامع محدودیت هوشمند در شهر‌های نارنجی و قرمز در استان ادامه می‌یابد.
حجت الله غلامی افزود: محدودیت جدید کرونایی در استان اصفهان اعمال نشده است و همچنان تاکید بر اجرای دقیق طرح جامع محدودیت هوشمند است.
وی ادامه داد: جلسه هماهنگی بانک‌ها با حضور استاندار برگزار و مقرر شد مهلت پرداخت اصناف در دو بخش چک‌های صادره و وام‌های پرداختی به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا تا شش ماه تمدید شود.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: پنج محدودیت طرح جامع هوشمند با نظارت تیم‌های بازرسی درحال پایش است.
فردا ستاد ملی کرونا با حضور استان‌ها برگزار می‌شود و تا زمانی که رنگ بندی شهر‌های استان اصفهان به وضعیت آبی برنگردد طرح جامع محدودیت هوشمند برقرار است.
محدودیت‌های پنجگانه طرح جامع هوشمنددر بخش ادارات در خدمات ضروری کارکنان باید به صورت یک دوم و غیر ضروری به صورت یک سوم حضور داشته باشند.
براین اساس مشاغل گروه‌های دو و سه و چهار همچنان فعالیتشان ممنوع است و مسئول اجرای این طرح اداره کل صمت؛ اتاق اصناف و اتحادیه صنوف و بهداشت و درمان است.
در بخش آموزش، دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشگاهی تعطیل هستند برپایی نماز جمعه و مراسم مذهبی و تردد به شهر‌های قرمز و خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی هم ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار