مدیر شهرداری منطقه ۸ از کاشت یکصد اصله درختچه شاتوت ، انجیر و نهال برهان گلی و گل کاغذی در بوستان تلاش با مشارکت پویش چهارشنبه ها با کارون و حضور حداکثری شهروندان خبر داد .
کد خبر: ۹۵۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 23 April 2021

مدیر شهرداری منطقه ۸ از کاشت یکصد اصله درختچه شاتوت ، انجیر و نهال برهان گلی و گل کاغذی در بوستان تلاش با مشارکت پویش چهارشنبه ها با کارون و حضور حداکثری شهروندان خبر داد .
 محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اشاره به رویکرد محله محوری گفت تلاش داریم با مشارکت شهروندان محلات ، رویکرد محله محوری را گسترش تا شهروندان نسبت به محله خود تعلق خاطر بیشتری داشته باشند.

وی گفت بوستان تلاش به متراژ هزار و دویست متر مربع در محل فاز دو پادادشهر با مشارکت پویش چهارشنبه ها با کارون و با حضور حداکثری شهروندان اقدام به کاشت هفتاد اصله درختچه توت و انجیر و سی اصله نهال برهان گلی و گل کاغذی با هدف ترویج روحیه نشاط و شادابی ، ترویج فرهنگ محله محوری و نگهداشت شهر در میان شهروندان محلات نموده است .

در این مراسم کاشت نهال مدیر شهرداری منطقه ۸ با اهدا کارت " هر شهروند یه شهردار " به ۲۵ نفر از خردسالان حاضر در این مراسم اظهار داشت : همه ما بطور مرتب این نکته را مرور کردیم که گذاشتن زباله سر ساعت تعیین شده جلوی درب منزل چه اندازه راحت است و برعکس غفلت از این امر ساده چه عواقب زیانباری را در پی خواهد داشت از این رو حفظ فضای سبز شهری نیز مصداق این موضوع خواهد بود و شهرداری با مشارکت و همکاری شما شهروندان و عزیزان در نگهداشت فضای سبز شهری " رفتن بسوی توسعه شهری با سرعتی که شهر بهتری می سازد " را فراهم می آورد .

وی پس از کاشت نهال ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان و پویش چهارشنبه ها با کارون به مشارکت شهروندان در توسعه فضای سبز و کاشت نهال ، به نقش مهم شهروندان برای حفظ درختان و فضای سبز شهری اشاره کرد و گفت: زیبایی محیط شهری ، آرامش و نشاط اجتماعی با مشارکت شهروندان در صیانت و توسعه فضای سبز امکانپذیر خواهد بود .

قنواتی مدیر منطقه ۸ از بهره برداری بوستان تلاش پس از تکمیل شامل تامین روشنایی ، ست های تندرستی ، ست بازی کودکان ، مبلمان شهری و ... در روزهای آتی خبر داد .

و در پایان برنامه کاشت نهال مدیر پویش چهارشنبه ها با کارون خانم بختیاری از مدیر شهرداری منطقه ۸ و تبم جهادی ایشان بابت همکاری و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی در سطح حوزه و بازدیدها و پیگیری های مدیر منطقه در راستای کسب نتیجه مطلوب تقدیر و تشکر بعمل آوردند .

گفتنی است این برنامه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک برگزار گردید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار