قضاوی زاده مدیر منطقه۵ شهرداری اهواز از انجام تکمیل عملیات زیرسازی و شروع قیرپاشی و آسفالت فاز اول کمربندی ملاشیه با تاکید و دستور شهردارمحترم کلانشهر اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 23 April 2021

قضاوی زاده مدیر منطقه ۵ شهرداری اهواز از انجام تکمیل عملیات زیرسازی و شروع قیرپاشی و آسفالت فاز اول کمربندی ملاشیه با تاکید و دستور شهردارمحترم کلانشهر اهواز خبر داد.

وی گفت: در این عملیات به جهت کاهش هزینه های زیرسازی و بالا بردن مقاومت بستر از تثبیت بستر به روش سرد استفاده گردید در این روش پس از تراش آسفالت و تخریب زیرسازی قدیمی با مصالح موجود واضافه کردن مصالح جدید، اصلاح دانه بندی و افزودن آهک برای جلو گیری از نفوذ آب ورطوبت به بستر جاده انجام می شود.

مدیر منطقه پنج افزود: تاکنون عملیات تراش اسفالت مسیر کمربندی ملاشیه به طول حدود ۶۱۰ مترو مساحت حدود ۵۷۹۵ متر مربع اقدام گردیده که پس از فرایند عملیات و بدست آوردن تراکم لازم عملیات قیر پاشی و اجرای آسفالت در دو لایه از امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط سازمان عمران شهری شهرداری اهواز آغاز گردیده و این عملیات تا تکمیل رینگ مسیر کمربندی ملاشیه تداوم خواهد داشت.

قضاوی زاده در پایان خاطر نشان کرد: این عملیات در راستای دستور شهردار اهواز مبنی بر اولویت رسیدگی به مناطق کم برخوردار انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار