معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ؛
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پیش بینی می شود پیک چهارم کرونا در استان تا هفته سوم اردیبهشت ادامه یابد و در صورت التزام مردم به رعایت پروتکل ها از این موج نیز عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 24 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ جمیل صادقی فر افزود:پیش بینی می شود پیک چهارم کرونا در استان تا هفته سوم اردیبهشت ادامه یابد و در صورت التزام مردم به رعایت پروتکل ها از این موج نیز عبور خواهیم کرد.

وی بیان داشت:چگونگی عبور از این پیک بسیار مهم است اینکه با آمار بستری و فوتی بالا باشد دست خودمان است که چند گروه از جمله اصناف و بازاریان، ادارات و دست اندرکاران مقابله با کرونا، رسانه ها و مردم در این راستا می توانند کمک کنند.

صادقی فر مطرح کرد:در سه ماهه آخر سال گذشته ٢٢ فوتی در استان ثبت شد اما اکنون و در این فاصله کم تعداد فوتی ها روند افزایشی و بیش از کل سه ماهه سال گذشته است.

وی ادامه داد:همه گروه ها و اقشار بصورت زنجیروار بهم متصل هستند و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هر کدام ظلم آشکار در حق خود و خانواده هایشان است.

وی افزود:در ماه های آغاز شیوع کرونا یک هزار و ٢٠٠ نمونه گیری رکورد محاسبه می شد اما اکنون نمونه گیری های روزانه بیشتر از این میزان است و مشکل اصلی این روزهای استان تولید زیاد بیماری است و ما باید کانون های تولید ویروس را کنترل و مدیریت کنیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار