به نظر می‌رسد که ادینسون کاوانی قصد دارد در پایان فصل از جمع شیاطین سرخ جدا شود.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 23 April 2021

به گزارش تابناک سمنان در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که ادینسون کاوانی بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در پاری سن ژرمن این تیم را ترک کرد. در این بین شایعات زیادی پیرامون آینده این ستاره اروگوئه‌ای به گوش می‌رسید اما نهایتاً او تصمیم گرفت به منچستر یونایتد بپیوندد و چالش جدید خود را در فوتبال انگلیس تجربه کند.

 

کاوانی از زمان حضور در منچستریونایتد روزهای نسبتاً خوبی را در این تیم پشت سر گذاشته و حتی اخیراً اوله گنار سولسشر مدعی شده بود که این باشگاه مدت ها به دنبال چنین مهاجمی بوده است؛ موضوعی که نشان می دهد شیاطین سرخ علاقه زیادی به تمدید قرارداد با این ستاره اروگوئه ای دارد.

 

ازطرفی اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه ادینسون کاوانی که در تابستان اخیر با امضای قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به منچستریونایتد پیوست، قصد ندارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و در تابستان پیش‌رو از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد و مقصد احتمالی او بوکاجونیورز خواهد بود؛ موضوعی که به تایید پدر این بازیکن نیز رسیده بود.

 

 

 

 

در همین راستا گزارش های جدید نیز حاکی از آن است که ادینسون کاوانی تصمیم قطعی خود را برای جدایی از منچستریونایتد در پایان فصل اتخاذ کرده و قصد ندارد به کارش در این تیم ادامه دهد؛ اتفاقی در صورت رخ دادن می‌تواند یک ناکامی نقل و انتقالاتی بزرگ برای منچستریونایتد تلقی شود چرا که کاوانی واقعاً یک مهره تاثیرگذار محسوب می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار