مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت ۵ فوتی دیگر در شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: هم اکنون ٨۵٧ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 23 April 2021

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص ٱخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمانشاه اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۷۶ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۳۱ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: همچنین موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته شامل ۵ نفر در استان کرمانشاه است و مجموع جان باختگان ۱۶۲۷نفر می‌باشد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: همچنین در ٢۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری شده اند و ۱۸۱ نفر از بیمارستان پس از بهبودی
ترخیص شده اند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: هم اکنون ۸۵۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

گفتنی است به منظور مبارزه با بیماری منحوس کرونا تا کنون ۷ محموله واکسن کرونا وارد استان کرمانشاه شده و ۱۶ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق و بیش از ۷۰ درصد از کادر درمان واکسینه شده اند و در حال حاضر کار واکسیناسیون برای کادر بهداشت و درمان، سالمندان، جانبازان بالای ۵۰ درصد و اعضای نظام پزشکی استان در حال انجام است.

لازم به ذکر است که اولویت بندی واکسیناسیون بر اساس دستور العمل وزارت بهداشت است و بازرسان بهداشت و درمان بر انجام واکسیناسیون نظارت دارند، اسامی افراد نیز بر اساس کارت نظام پزشکی و معرفی نامه به اکیپ‌های واکسیناسیون تحویل داده می‌شود و تا کنون افرادی که در استان واکسینه شده اند دچار عارضه غیر معمولی نشده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار