استاندار خوزستان گفت: سازمان برنامه و بودجه در قالب ماده ۵۶ چهارهزار میلیارد ریال برای اصلاح شبکه فاضلاب خرمشهر تصویب کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ 23 April 2021

 استاندار خوزستان گفت: سازمان برنامه و بودجه در قالب ماده ۵۶ چهارهزار میلیارد ریال برای اصلاح شبکه فاضلاب خرمشهر تصویب کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این میزان اعتبار برای اصلاح شبکه فاضلاب از طرف بانک ملت به دست آمد.

وی افزود: در این نشست طرح توجیهی از آب و فاضلاب خواسته شد و بعد از تعیین جدول زمانی قرار شد ظرف حداکثر یک ماه آینده پیمانکار مشخص شود.

سلیمانی دشتکی گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان و شهرستان مصوبات قبلی که در ارتباط با آب شرب، تصفیه خانه های فاضلاب، استحکام سازی رودخانه و مشکلات شهری در ابعاد مختلف مورد بحث قرار گرفت و برخی موارد در طول مدت پیشرفت خوب و جدول زمانی کاملی داشت.

وی با بیان اینکه درباره بافت شهری و دیوار ساحلی خروجی خوبی به دست آمد گفت: حدود ۱۸۰ میلیارد ریال سال قبل به آن تعلق گرفته بود و ۱۵۰میلیارد ریال هم تخصیص داده و قرار شد در مرحله جدید امسال ردیف خوبی از ردیف های استانی به آن تعلق می گیرد.

سلیمانی دشتکی گفت: حدود ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری و اعتبار خوبی از منابع بافت فرسوده درنظر گرفته شده که امید است بالای ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مناطق روستایی و محروم به این شهرستان تخصیص داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار