مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: ۲۰۰ هزار تن گندم گندم در استان طی روزهای ابتدایی برداشت محصول از کشاورزان خریداری شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 23 April 2021

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: ۲۰۰ هزار تن گندم گندم در استان طی روزهای ابتدایی برداشت محصول از کشاورزان خریداری شد.
امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با گذشت تنها ۱۰ روز از آغاز خرید تضمینی گندم (کالای استراتژیک) در استان توانستیم میزان قابل توجهی از محصولات برداشت شده را از سوی سیلو‌های بخش خصوصی و مراکز سازمان تعاون روستایی به صورت مباشرت، خریداری کنیم.

او بیان داشت: به دلیل آغاز زود هنگام فصل برداشت شاهد افزایش ورود محمولات گندم به مراکز خرید هستیم و روند تحویل گیری و پرداخت هزینه کشاورزان بخوبی در حال انجام است.

جهان نژادیان با اشاره به افزایش مبلغ یک هزار تومانی به ازای هر کیلوگرم گندم تحویل یافته در مراکز خرید تصریح کرد: امیدواریم که این مبلغ به رقم پیش بینی شده افزوده شود، ولی تاکنون سازکار پرداخت جایزه خرید گندم مشخص نشده است، بنابراین کشاورزان از بابت دریافت این مبلغ که به صورت جایزه تعیین شده هیچگونه نگرانی نداشته باشند، چرا که به محض مشخص شدن سازکار پرداخت سریعا اقدامات لازم تو این اداره کل صورت خواهد گرفت.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص اینکه آیا این مبلغ شامل کشاورزانی که قبل از اعلام جایزه، محصولات خود را به مراکز خرید تحویل دادند خواهد شد، گفت: پرداخت جایزه شامل تمام کشاورزانی که گندم خود را به مراکز مشخص شده تحویل نمودند، می‌شود و کشاورزان هیچگونه دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار