معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک- علی رئوفی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اهمیت پاسخ گویی به موقع به شایعات، عنوان کرد: پاسخگویی به موقع به شایعات توسط دستگاه های اجرایی که در حوزه های مختلف منتشر می شود می تواند آنها را بی اثر کند و از التهاب آفرینی در جامعه پیشگیری کند.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹ 23 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، رئوفی افزود: برای ایجاد شور انتخاباتی از همه ظرفیت ها اعم از رسانه ها، نخبگان، علما، فرهیختگان و معتمدین بهره گرفته خواهد شد و همه مسئولیت دارند در این زمینه فعال باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص آمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها و شهرها، تصریح کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهرها ۹۱۷ نفر در ۴۵ شهر استان اقدام به ثبت نام کرده اند که ۹۶ نفر از ادامه حضور در این انتخابات انصراف دادند و ۸۲۱ نفر باقی مانده اند که اسامی آنها به هیات های اجرایی و نظارت انتخابات ارسال شده است.

 

علی رئوفی در خصوص آمار قطعی ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها، خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای اسلامی روستاها ۸۲۷۴ نفر ثبت نموده اند که ۷۵۸۷ نفر مرد و ۶۸۷ نفر زن می باشند.

 

وی در خصوص تحصیلات داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها، افزود: سه نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها دارای مدرک دانشگاهی دکترا ، ۱۸۰ نفر دارای تحصیلات دانشگاهی فوق لیسانس ، ۱۲۹۱ نفر دارای مدرک دانشگاهی لیسانس و مابقی دارای مدارک تحصیلی در مقاطع کاردانی، دیپلم، حوزوی، راهنمایی و... هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: میزان ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها در هرمزگان به نسبت به دوره قبل با رشد همراه بوده است.

 

رئوفی تصریح کرد: اسامی نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تا ششم خردادماه اعلام می شود.

 

وی در خصوص تزریق واکسن در استان، افزود: واکسیناسیون در هرمزگان طبق اولویت بندی های وزارت بهداشت در هرمزگان صورت می پذیرد و به مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است که مدیران و کارکنان دستگاه ها خارج از هدف گذاری های وزارت بهداشت اقدام به تزریق واکسن نکنند و در صورت تزریق واکسن خارج از چهارچوب تعیین شده با مدیران و کارکنان متخلف طبق مقررات برخورد می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری نقش بسزایی در کاهش آمار مبتلایان به کرونا دارد.

 

وی تصریح کرد: بخش خصوصی در هرمزگان نیز برای واردات واکسن فعال شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: واکسن های وارداتی بخش خصوصی با نظارت وزارت بهداشت تزریق می شود و طبق سخنان رئیس جمهور تزریق واکسن باید رایگان باشد.

 

رئوفی تصریح کرد: در استان هرمزگان تاکنون هیچ مدیری اقدام به تزریق واکسن نکرده است.

 

انتهای پیام /

برچسب ها: واکسن ، مدیران ، داوطلبان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار