عباس دغاغله سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری اهواز از آغاز نصب قطعه صفر سگمنت پایه ۲۱ در محور L300پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 22 April 2021

عباس دغاغله سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری اهواز از آغاز نصب قطعه صفر سگمنت پایه ۲۱ در محور L300پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف خبر داد.

وی گفت: پس از وقفه ای دوماهه به دلیل مشکلات پیش آمده عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف از سرگرفته شد.

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری اهواز تشریح کرد: امروز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه مهمترین وسخت ترین بخش محور L300یعنی نصب قطعه صفر سگمنت پایه ۲۱، انجام شد.

وی افزود: این قطعه حدود ۶۰ تن وزن دارد و روی ستون فیکس می شود که به یاری خدا تا دو سه روز آینده محل نشیمن قطعه در ستون و سرستون فیکس خواهد شد که زمینه وصل قطعات دیگر فراهم شود.

دغاغله ادامه داد: محور L300 هفت پایه دارد که چهارمین پایه آن نصب شده و ورودی آن از سمت ماهشهر به سمت میدان خلیج فارس است که به مرکز شهر هدایت می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: اجرا و تکمیل این مسیر سبب روان سازی ترافیک ، کاهش زمان سفر، صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و مسافران بدون معطلی از سمت ماهشهر به سمت میدان خلیج فارس تردد خواهند کرد.

دغاغله خاطرنشان کرد: ورودی شمال به جنوب پل نیز در حال زیرسازی است که ابتدا باید مسیر تردد برای شهروندان آماده شود تا در مسیر L300 شروع به خاکبرداری کنیم.

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری اهواز اظهار امیدواری کرد: به شرط تامین منابع مالی این بخش از پروژه تا اواخر تیرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار