مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: تاکنون ۸ هزار تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ 22 April 2021

جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در حاشیه مراسم اهدای ۳۶ دستگاه تبلت به همت بانک سینا به دانش آموزان نیازمند مناطق محروم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تاکنون ۸ هزار تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شده است.

او با اشاره به جمعیت دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان، افزود: حدود ۵۰ هزار دانش آموز مستقیم و غیر مستقیم تحت حمایت در استان وجود دارد که در طول سال از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

شیبه با تأکید بر تغییر شرایط تحصیل ناشی از شیوع کرونا و ایجاد بستر آموزش مجازی، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های کمیته امداد موضوع فراهم آوردن امکانات برای تحصیل دانش آموزان در این بستر بود که تا کنون با کمک خیّرین توانستیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان پایش خانواده‌های دارای دانش آموز نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند را گام اول در این زمینه برشمرد و ادامه داد: در این مسیر توانستیم با مشارکت خیّرین حمایت‌های مختلف را از دانش آموزان اجرا کنیم و با توجه به نزدیک شدن فصل امتحان‌ها اولویت با دانش آموزان مناطق کم برخوردار و خانواده‌های که هیچکدام از افراد دستگاه هوشمندی ندارند است.

برچسب ها: جمال شیبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار