تابناک- رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد استان هرمزگان به بیان برنامه ها و اقدامات مختلف این سازمان برای بزرگداشت هفته کار و کارگر اشاره کرد و به تشریح آن ها پرداخت.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 22 April 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، سروان پاسدار امیر ارسلان شهبازی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزارشد، اظهار کرد: در تقویم کشورمان هر ساله از پنج تا یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته کار و کارگر نام گذاری شده است و این
روز یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که در کارخانه ها، شرکت ها، واحدهای تولیدی و مشاغل سخت و طاقت فرسا با عشق، علاقه و ایثار در جهت آبادانی کشور تلاش می کنند.


وی در ادامه با تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات، این ماه پر خیر و برکت را فرصتی ویژه برای استغفار، نزدیک شدن به خدواند متعال و بندگی دانست و افزود: مصادف شدن ماه رمضان با هفته کارگر فرصتی استثنایی است تا پیش از پیش مقام ارزشمند و گرانقدر کارگر مورد احترام و قدردانی قرار گیرد و نباید این کار مختص یک روز و یک هفته باشد زیرا کارگران سرمایه های اصیل کشور هستند.


رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد استان هرمزگان با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) مبنی بر کمک های مومنانه به اقشار مختلف مردم، بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، این سازمان با استفاده از ظرفیت و مشارکت ادارات، کارخانجات، صنایع، شرکت ها و تدبیر فرماندهی سپاه استان توانسته در این راستا گام های ارزشمندی بردارد.

وی در همین ارتباط، اضافه کرد: در سال گذشته موفق به برگزاری هفت مرحله رزمایش کمک های مومنانه، مواسات و همدلی که در هر نوبت بیش از پنج تا ده هزار بسته معیشتی بین کارگران و نیازمندان توزیع شد.


شهبازی افتتاح ساختمان سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان هرمزگان جهت خدمات رسانی بهتر و بیشتر بهوجامعه هدف ، راه اندازی موسسه و صندوق خیریه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، تشکیل کمیته های مشترک و هئیت اندیشه ورز که متشکل از مسوولان اداره کار و خانه کارگر در جهت رفع موانع و مشکلات جامع کارگری و توزیع هفت مرحله رزمایش مواسات و همدلی و... را مهم ترین اقدامات و علمکرد این سازمان در سال گذشته برشمرد.


رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد استان هرمزگان به تشریح برنامه های هفته کار و کارگر این سازمان اشاره کرد و گفت: در هفته کار و کارگر این سازمان برنامه های در دست اقدام دارد که به ترتیب روز شمار هفته در استان برگزار می شود.

وی تشکیل ستاد بزرگداشت کارگر با حضور مسوولان امر، تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان عرصه کار و تولید، افتتاح پایگاه های بسیج کارگری و کارخانجات، تجلیل از کارگران حاشیه نشین، دیدار با کارگران و مدیران واحد های تولیدی است.


شهبازی، افطاری با کارگران حاشیه نشین، برگزاری نشست های اخوت بین کارگران و کارفرمایان، همایش نقش و جایگاه زن در تولید، تقدیر از زنان کارآفرین، برگزاری شیفت ایثار، پخش دعای فرج همزمان با سراسر کشور در تمام کارخانجات، نشست با کمیسیون های کارگری، بررسی نقش بسیج در تحقق شعار سال، تجلیل از برترین های کارگران صنایع تولیدی و کارخانجات و در روز آخر اجرای زرمایش مواسات و همدلی از دیگر برنامه های این سازمان در هفته کارگر است.

لازم به ذکر است، 11اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار