مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفت: یکی از نیازهای اصلی شهرجدید صدرا افزایش سرانه فضای سبز است و در این راستا آماده همکاری و مشارکت در راستای ایجاد باغ خانواده، در اراضی با کاربری مصوب پارک و فضای سبز هستیم.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 22 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: خلیل حاجی پور در خصوص واگذاری زمین به منظور احداث باغ خانواده در ضلع جنوب شرقی میدان فرهنگ شهر صدرا، خاطرنشان کرد: مطابق ضوابط و دستورالعمل واگذاری زمین و ساختمان در شهرهای جدید، هرگونه واگذاری زمین بایذ منطبق با کاربری مصوب و مرتبط با فعالیت مورد نظر باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی عمران شهر صدرا، حاجی‌پور افزود: و از آنجا که موقعیت مکانی اعلام شده از سوی آن شهرداری، فاقد کاربری پارک و فضای سبز است، امکان واگذاری زمین جهت احداث پارک در آن محدوده میسر نیست.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا خاطرنشان کرد: این شرکت ضمن استقبال از احداث پارک خانواده برای استفاده عموم ساکنین و شهروندان محترم صدرا، پیشنهاد می‌کند در قطعات با کاربری مصوب که براساس بازبینی طرح جامع صدرا (ابلاغی توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران) با سرجمع مساحت حدود ۳۵۰ هکتار در نواحی مختلف صدرا تعیین شده است، نسبت به مکان یابی آن اقدام شود.

حاجی‌پور یادآور شد: شرکت عمران صدرا آماده همکاری و مشارکت در ایجاد باغ خانواده، در اراضی با کاربری مصوب پارک و فضای سبز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار