در نشست استانی ستاد کرونا مطرح شد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد : فرمانداری ها باید عملکرد دهیاری ها در روستاها را ارزیابی کنند و سه دهیار موفق با اعلام اقدام موفق آن ها معرفی شوند .
کد خبر: ۹۵۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 22 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در نشست استانی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت : اجرای مصوبات ستاد کرونا باید به نحو مطلوب اجرا شود. در این زمینه دبیرخانه را موظف کردیم به صورت فعال تر پیگیر اقدامات دستگاه ها باشد ضمن اینکه در نشست بعد گزارش پیگیری مصوبات داده شود .
کلانتری افزود : برخی مصوبات به صورت مرتب و روزانه باید بررسی و نتیجه آن مشخص شود چرا که برخی از آن ها مستقیما به سلامت و حفظ جان مردم مرتبط است .
وی گفت : با کسانی که مصوبات ستاد کرونا که مربوط به سلامت مردم است را اجرا نکنند برخورد شدید قانونی می شود لذا ضرورت دارد که همه ذستگاه ها و صنوف در این زمینه با دقت رعایت کنند.
کلانتری گفت : از خانواده هایی که در مراسمات خود شیوه نامه ها را رعایت و به صراحت اعلام کردند که ما مراسم خانوادگی داریم که در واقع مصوبات ستاد کرونا را رعایت کردند تشکر می کنیم .
رئیس ستاد کرونای استان در بخش دیگری از سخنان خود ، بیان کرد : وضعیت بیمارستان ها و شیفت بندی پرسنل و کادر درمانی در درمان کرونا ، مربوط به حوزه تخصصی دانشگاه است و ما ورود نمی کنیم اما مسئولین باید به نحو مطلوب اقدام کنند و اگر جایی نیاز به کمک ما باشد اعلام شود تا اقدام کنیم .
کلانتری ادامه داد : بیمارستان باشت فعال است و در حال پذیرش و خدمات دهی است اما این خود مردم هستند که باید استقبال کنند .
استاندار گفت : کلنیک دهدشت تا هفته آینده راه اندازی می شود و می تواند ارائه خدمات دهد که کمک بسیار بزرگی برای مردم شهرستان های حوزه کهگیلویه خواهد بود .
وی افزود : کمیته نظارت باید به صورت 24 ساعته رعایت دستورالعمل ها را رصد کند و روزانه مشخص شود که وضعیت در همه نقاط استان چگونه است چرا که زمانی ما می توانیم امیدوار به کنترل بیماری باشیم که بالای 90 درصد رعایت دستورالعمل ها را داشته باشیم .
کلانتری گفت : فرمانداری ها باید عملکرد دهیاری ها در روستاها را ارزیابی کنند و سه دهیار موفق با اعلام اقدام موفق آن ها معرفی شوند .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد : ما نشانه هایی از به ثمر رسیدن تلاش همگانی می بینیم که امیدواریم بتوانیم با جدی تر شدن رعایت ها ، طی یک تا دو هفته آینده شاهد کاهش در ابتلا ، بستری و مرگ و میرها باشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار