سرهنگ علوی خبرداد.
تابناک سمنان: سرهنگ سید رضا علوی فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری دو کلاهبردار با اعتراف به ۵ فقره بدل اندازی سکه‌های تقلبی در سطح طلافروشی‌های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 22 April 2021
8 روش بررسی چگونگی تشخیص سکه اصل از تقلبی
 
فرمانده انتظامی دامغان گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره بدل اندازی سکه‌های تقلبی در سطح طلا فروشی‌های مرکز شهرستان دامغان، بلافاصله اقدامات اولیه مأموران انتظامی در این راستا آغاز شد.
وی به بررسی‌های میدانی، اطلاعاتی و تخصصی عوامل کلانتری مرکزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در اقدام هوشمندانه پلیس، همدست متهم اصلی که رابطه خویشاوندی با هم داشته اند حین مراجعه به یکی از طلا فروشی‌های شهر جهت دریافت وجه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
سرهنگ سیدرضا علوی به بازجویی‌های فنی و تخصصی مأموران انتظامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: عامل اصلی جرم که به پایتخت کشور متواری شده بود با همکاری فرد دستگیر شده و اقدام به موقع ماموران انتظامی به محض ورود به شهرستان دامغان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ علوی با بیان اینکه مجرم اصلی اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بوده است در تحقیقات تکمیلی پلیس به پنج فقره بدل اندازی سکه‌های تقلبی در سطح طلافروشی‌های دامغان اعتراف کرد.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار