نورالدین فرزادی پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار سرپل ذهاب گفت: با توجه به تشدید ویروس کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد فوتی‌های کرونایی در سرپل ذهاب به ۷۹ نفر رسید.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 22 April 2021

نورالدین فرزادی پور درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: آمار مبتلایان بیماری کرونا مانند گذشته است و تغییر خاصی نداشته است، اما متاسفانه تعداد فوتی‌ها رو به افزایش است.

وی افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان تقریبا ۷٠٪ است که امید است مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده شان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: در گذشته از طریق محدودیت‌های فیزیکی مانع تردد خودرو‌های غیر بومی می‌شدیم، اما در حال حاضر پلیس از طریق محدودیت‌های هوشمند تردد‌ها را کنترل می‌کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: منظور از محدودیت هوشمند یعنی هر خودرو با پلاک غیر بومی در شهر مشاهده شود پلیس راهور آن خودرو را اعمال قانون می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دروازه ورودی شهر به درستی کنترل نمی‌شود بهترین راه به کار بردن کنترل هوشمند بود که هم اکنون در حال اجرا است و در هر نقطه از شهرستان خودروی غیر بومی مشاهده شود، جریمه خواهد شد، با این کار تمامی مبادی ورودی، خروجی و کل فضای شهر برای خودرو‌های غیر بومی نا امن شده است.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر به علت گرمای هوا نگران مسافر نیستیم و دغدغه اصلی ما ترویج رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی است و اگر رفتار‌های فردی مدیریت شود تلاش می‌کنیم تا این فرهنگ و رویکرد در جامعه رواج پیدا کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار