بخشدار باینگان از توابع شهرستان پاوه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش باینگان بیش از ۸۰ نفر به کرونا مبتلا شدند که بیش از ۶۰ نفر از این مبتلایان مربوط به روستای زردویی هستند.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 22 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«محمدهادی زامیاد»  افزود: خوشبختانه تمام ۸۰ نفر مبتلای به کرونا این روستا در قرنطینه خانگی هستند و از سوی تیم های بهداشتی غربالگری می شوند.

به گفته او روستای زردویی براساس سرشماری مرکز آمار ایران ۲۸۵ خانوار با یک هزار و ۷۸ نفر جمعیت دارد.

وی ادامه داد: در ۱۳ ماه گذشته و از زمان شیوع ویروس کرونا روستای زردویی تنها ۶مورد مبتلا داشت اما در پایان فروردین ماه سال جاری، این روستا تا نزدیک به ۷۰ مبتلا دارد.

بخشدار باینگان تصریح کرد: بیشترین عوامل انتشار گسترده بیماری در بخش باینگان برگزاری مراسمات عروسی، دور همی‌ها، مراسمات تعزیه و حضور مسافران نوروزی در منطقه بوده است.

زامیاد یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا اواخر اسفند ۱۱۸ نفر در کل بخش باینگان به کرونا مبتلا شدند که ۱۰۸ نفر از آنان بهبود پیدا کرده و ۱۰ نفر نیز فوت کردند.

وی تاکید کرد: عاجزانه از مردم عزیزمان درخواست داریم از دورهمی‌ها، مهمانی‌ها و برپایی اجتماعات عروسی و تعزیه و اجتناب نمایند تا بیش از این شاهد گسترش بیماری دربخش باینگان و به خصوص در روستای زردویی نباشیم.

بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه است که در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار