معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از محل درآمدهای حاصل از زکات بسته های بهداشتی به ویژه ماسک تهیه و در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار دهد.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 21 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،علی رئوفی در جلسه شورای زکات استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، عنوان کرد: زکات تکلیف الهی است که بر محصولاتی همچون گندم، خرما، جو ، کشمش، طلا و نقره تعلق می گیرد که سبب برکت مال می شود.

 

وی در همین خصوص افزود: ضروری است پرداخت کنندگان زکات که از اقصی نقاط کشور در استان فعال هستند زکات مال خود را در هرمزگان برای صرف در امور عام المنفعه ای که اسلام تعیین کرده است پرداخت کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تهیه ماسک برای اقشار آسیب پذیر استان در قالب بسته های بهداشتی از محل درآمدهای حاصل از زکات در دستور کار کمیته امداد قرار گیرد که منفعت آن برای عموم است.

وی با تقدیر از همراهی های نماینده ولی فقیه در استان با ستاد کرونا، تصریح کرد: نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس به همراه سایر ائمه جمعه در پیشگیری از شیوع کرونا همواره پیشگام بوده اند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار