رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: به‌هیچ‌عنوان از متخلفان محکوم دفاع نمی‌کنم، اما تقاضا دارم رد صلاحیت‌ها بر اساس روابط شخصی و طیف‌های سیاسی نباشد، چراکه جفا در حق مردم است و آنان را از مشارکت بازمی‌دارد.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ 21 April 2021

حسن خلیل‌آبادی عصر امروز در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه بخشش و تعالی برای همگان خصوصاً مسلمانان است و امیدوارم در این ماه برای یکدیگر طلب خیر کنیم.

وی با اشاره به سیر صعودی آمارهای مبتلایان به کرونا افزود: مسئولان با بی‌عملی و بی‌تدبیری بر این امر می‌افزایند، این در حالی است که کادر درمان به‌سختی در تلاش هستند تا به بیماران خدمت‌رسانی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با تأکید بر اینکه اصل مهم در درمان و بیماری، پیشگیری است گفت: ازاین‌رو تلاش برای واکسینه شدن مردم حائز اهمیت است و به نظر می‌رسد که بخش خصوصی باید در این زمینه ورود کند.

خلیل‌آبادی در ادامه به انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره و تصریح کرد: مسئولان باید به فکر فراهم‌سازی زمینه‌های حضور مردم باشند و تنها در این صورت است که می‌توانیم امیدوار باشیم اکثریت مردم همچون گذشته در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اگر به قانون و راه امام راحل (ره) اعتقاد داریم باید بدانیم پشتوانه نظام "مردم" هستند گفت: به‌هیچ‌عنوان از متخلفان محکوم دفاع نخواهم کرد، اما تقاضا دارم رد صلاحیت‌ها بر اساس روابط شخصی و طیف‌های سیاسی نباشد، چراکه جفا در حق مردم است و آنان را از مشارکت بازمی‌دارد.
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: تا زمانی که در شورا‌ها دخالت کنند وضع به همین روال پیش خواهد رفت، اما لازم به ذکر است که اعلام کنم از میان همه اعضای شورای شهر 2 درصد هم دچار تخلف نشدند و تا زمانی که شخصی محکوم و اتهام او ثابت نشده است نمی‌توان او را رد صلاحیت کرد، ازاین‌رو از هیئت اجرایی و نظارت تقاضا دارم دنیا و آخرت خود را به هیچ نفروشند، چراکه هیچ تشخیصی به‌اندازه تشخیص مردم مؤثر نیست.

خلیل‌آبادی در ادامه با اشاره به ارائه گزارش مالی شورای شهرستان ری خاطرنشان کرد: نسبت به سال گذشته در بودجه حدود 120 میلیون تومان صرفه‌جویی شده است و بودجه پیشنهادی برای سال جدید با تصویب اعضا با رشد 20 درصدی مواجه است که در جلسه آتی بررسی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار