از سوی رئیس جهاددانشگاهی کشور ابلاغ شد؛
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از صدور مجوز موافقت اصولی مرکز تخصصی نوع "ب" مستندسازی و تولیدات چندرسانه ای در جهاددانشگاهی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 21 April 2021

صدور مجوز فعالیت مرکز مستندسازی و تولیدات چندرسانه ای جهاددانشگاهی استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان حسن رهایی با اعلام این خبر گفت: بنا بر ماده ۸ آیین نامه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاددانشگاهی، مبنی بر لزوم ابلاغ مصوبات این شورا از سوی رئیس جهاددانشگاهی کشور، پس از پیشنهاد تأسیس مرکز مستندسازی و تولیدات چندرسانه‌ای واحد سمنان و بررسی در جلسه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاددانشگاهی کشور، موافقت اصولی تأسیس این مرکز توسط رئیس جهاددانشگاهی کشور ابلاغ شد.

وی افزود: زمینه فعالیت این مرکز مستندسازی، طراحی، تولید و عرضه محصولات و محتوای رسانه ای در قالب های رسانه ای مختلف همچون  تولید محصولات خبری(مصاحبه، گفتگو، گزارش خبری، گزارش تصویری)، پوستر، فیلم، کلیپ، چند رسانه ای شامل مالتی مدیا، اینفوگرافیک، موشن گرافی، فتوگرافی و... است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: انجام فعالیت های فرهنگی شاخص و گزین در این حوزه، مانند ارائه خدمات تخصصی به تشکل ها و نهادهای فرهنگی، ارگان ها و دستگاه های عمومی دولتی و غیردولتی از جمله مستندسازی برنامه ها و رویدادهای مختلف، مستندسازی فعالیت ها و خدمات مربوط، معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در قالب چندرسانه ای، تولید محتوا و طراحی تبلیغات محیطی اثرگذار و... نیز از جمله سایر فعالیت های مرکز مستندسازی جهاددانشگاهی استان سمنان خواهد بود.

رهایی اظهار کرد: تولید محصولات رسانه ای و چندرسانه ای در قالب های نوآورانه، هنری و جذاب و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه های مختلف در کشور می تواند بستری برای عرضه و بازتولید فرهنگ ناب ایرانی – اسلامی و معارف دینی و قرآنی و به ویژه ترویج سبک زندگی اسلامی که از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است در بین جامعه باشد، در حوزه خدمات فرهنگی نیز همین مطلب و ضرورت صدق می کند ضمن این که امروزه خلا جدی در حوزه تولید محتوی و ارائه خدمات و محصولات تخصصی فرهنگی احساس می شود.

وی با اشاره به سابقه فعالیت چندین ساله جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه های مختلف فرهنگی و رسانه ای اضافه کرد: این نهاد انقلابی با در اختیار داشتن نیروهای تمام وقت و با تخصص فعالیت های مختلف رسانه ای و خبری، تصویربرداری، عکاسی و مستندسازی را از سال های گذشته آغاز کرده است، در سال های اخیر نیز در حوزه فعالیت های رسانه ای و مستندسازی با سازمان ها و ارگان های مختلفی همکاری داشته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار