جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک توزیع کننده عمده مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های یزد و مرکزی، از کشف۵۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در بازرسی مأموران از خودروی وي خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 21 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"یوسف سپهوند" افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد افیونی، با خریداری مقادیری مواد مخدر از یکی استان های جنوبی کشور، قصد انتقال آن را با یک دستگاه خودروی سواری به مقصد استان های مرکزی کشور دارد، مأموران پس از انجام تحقیقات لازم در این زمینه و اطمینان کامل از صحت این خبر، نتیجه اقدامات انجام شده خود را در اختیار مقام قضائی قرار دادند.
این مقام انتظامی اظهارداشت: سرانجام با اخذ نیابت قضائی، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی به استان یزد اعزام و موفق شدند پس از شناسایی مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر، در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، آن را در سطح محورهای فرعی شهرستان مهریز توقیف و راننده خودرو را دستگیر کنند.
وی با اشاره به کشف ۵۶کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در بازرسی از این خودروی توقیفی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ سپهوند با قدردانی از مأموران پر تلاشی که در کشف این محموله نقش آفرین بودند، گفت: از آنجا که همواره برخورد با قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر، از سياست‌هاي کلان کشوری و ناجا است همگان، شاهد افزایش چشمگیر عملکرد نيروي انتظامي در مبارزه هدفمند با گسترش مواد مخدر در سطح جامعه هستند و بی تردید تنها درسایه کار جهادی و تلاش همگانی، می توانیم در مبارزه با این پدیده شوم و نابهنجار و از بین بردن کامل آن از سطح جامعه، موفق باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار