معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: ۱۶ هزار جلد درسنامه دوره ابتدایی به صورت رایگان در بین دانش‌آموزان لازم التوجه و مناطق محروم استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 21 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، صدیق عبداللهی اظهار داشت: در راستای برقراری عدالت آموزشی و به منظور کیفیت بخشی به آموزش و پیشگیری از افت تحصیلی و فقر یادگیری دانش‌آموزان، درسنامه‌های ۶ پایه دوره ابتدایی توسط استان تدوین، طراحی، چاپ و به صورت رایگان در بین دانش آموزان لازم التوجه مناطق محروم استان توزیع شد.

وی افزود: منظور از دانش آموزان لازم التوجه، دانش‌آموزانی هستند که کمترین بهره را از آموزش مستمر و مطلوب حضوری یا مجازی برده‌اند و یا عملکردشان در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت اول «نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول» بوده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: معلمان و مدیران مدارس با برنامه‌ریزی مناسب و نظارت مستمر، زمینه بهره‌مندی دانش‌آموزان از این درسنامه‌ها و فیلم‌های آموزشی تولیدی را فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با ارائه بازخورد‌های مناسب و ارتباط مستمر و مؤثر با دانش آموزان، زمینه ارتقای کیفیت آموزش و پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزان، با استفاده بهینه از محتوا‌های تولیدی، بیش از پیش فراهم شود.

عبداللهی یادآور شد:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از طریق معاونت آموزش ابتدایی استان، درسنامه‌های دروس شش پایه دوره ابتدایی به صورت فصلی (چاپی و الکترونیکی) تهیه و در اختیار دانش آموزان دوره ابتدایی با اولویت دانش آموزان لازم التوجه و مناطق محروم قرار گرفته است و فایل‌های الکترونیکی نیز از طریق فضای مجازی و کانال‌های شاد بارگذاری و منتشر شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار