نبود مدیریت کارآمد، توزیع نامتقارن منابع آب و استفاده بی رویه و نادرست از سفره‌های زیر زمینی و ابعاد چالش آب را هر روز پیچیده ترمی کند.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 20 April 2021

حجت الاسلام میثم یوسفی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان، در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان با شرکت آب و فاضلاب ، با تاکید بر فرهنگ سازی مصرف آب، گفت: بایدآموزش‌های لازم به کودکان برای مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت آب ارائه شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان نیز گفت: امسال ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته کمبود منابع آبی داریم، بنابراین مدیریت مصرف آب در شرایط کنونی نیازمند عزم همگانی است.
محمد رضا اسدی، متوسط سرانه مصرف آب برای هر شهروند کاشانی را ۲۰۰ لیتر در روز اعلام کرد و افزود: از روحانیان و طلاب انتظار داریم در منابر خود به موضوع مدیریت مصرف آب بپردازند.
وی اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و ترویجی مصرف بهینه آب را از موضوع‌های این تفاهم نامه بیان کرد و گفت: ارتقاء آگاهی عمومی نسبت به وضعیت منابع آب کشور، فرهنگ سازی و ارائه الگوی مصرف صحیح و بهینه آب از اهداف این تفاهم نامه است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان با بیان اینکه نگرش‌ها درفرهنگ سازی مدیریت مصرف آب باید تغییر کند گفت: نگاهمان به مدیریت مصرف آب در استحمام، شستشوی حیاط خانه و ماشین باید تغییر کند و ضرورت‌ها در مصارف بهداشتی نیز رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار