سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ۳۵ تا ۴۵ درصد افرادی که در این استان تست کرونا می‌دهند مثبت است که باید رعایت دقیق طرح جامع هوشمند با پنج محور محدودیت‌ها در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 20 April 2021

حجت الله غلامی افزود: گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان حاکی از افزایش پنج تا هفت برابری آمار مبتلایان و بستری و فوتی کووید۱۹ است.

وی اظهارداشت:  مقرر شد مراکز آموزشی استان با حداکثر سه نفر از کادر اداری حضور یابند و بقیه نیروها دورکاری انجام دهند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: به این منظور بر حضور چند برابری تیم‌های نظارت صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، هلال احمر، بهداشت و درمان، اتاق اصناف و نیروی مقاومت بسیج تاکید شد.

وی اضافه کرد: مقرر شد گزارش‌ها به صورت روزانه برای ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه شود و موارد تخلف و منجر به پلمب گزارش آن به اتاق اصناف ارسال شود و پروانه اشتغال افراد خاطی لغو خواهد شد.

غلامی بیان کرد: ادارات با یک سوم ظرفیت فعال و دو سوم دورکاری خواهند بود، همچنین تردد به آرامستان‌ها از روز جمعه سوم اردیبهشت ممنوع و صرفا برای تشییع و تدفین اموات تعداد حداقلی حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: مترو اصفهان از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ فعالیت خواهد کرد و قانون زوج و فرد به مدت ۱۰ روز از اول اردیبهشت لغو می‌شود تا بار ترافیکی وسایل حمل و نقل عمومی کاسته شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ممنوعیت فعالیت تورهای گردشگری از جمله موارد دیگر مصوبات امروز بود که با افرادی که در این راستا در فضای مجازی تبلیغ می کنند برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: جلسه‌ای مشترک بین اصناف، بانک‌ها، تامین اجتماعی و دارایی برای کاهش فشار به اصناف به ویژه در راستای صدور و برگشت چک‌ها و عوارض و مالیات برگزار خواهد شد.

غلامی اضافه کرد: همچنین حضور میدانی تیم‌های نیروی انتظامی برای تردد ساعت ۱۰ شب به صورت ویژه از امروز فعال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار