از مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام در استان تهران، هزار و ۵۰۰ طرح تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 20 April 2021

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیمای این استان گفت: مشکلات و چالش‌های پیش روی صاحبان صنایع به صورت مستمر و هفتگی پیگیری می‌شود و هدف گزاری کرده ایم که امسال ۱۵۰۰ طرح نیمه تمام را در شهرک‌های صنعتی استان تهران به بهره برداری برسانیم.
بهره برداری از ۱۵۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام دراستان تهران
صابر پرنیان که برای پیگیری مشکلات شهرک صنعتی عباس آباد در این شهرک حاضر شده بود به برخی از مشکلات پیش روی صنعتگران در استان تهران هم اشاره کرد وافزود: یکی از مهمترین مشکلاتی که صاحبان صنایع خصوصا در جنوب و جنوب شرق استان تهران با آن مواجه هستند تردد به شهرک‌های صنعتی است.

وی گفت: نبود راه‌های دسترسی مناسب و گاهی ترافیک مسیر‌ها مشکلاتی را برای حمل و نقل کارگران و تردد تولیدکنندگان ایجاد کرده است که این امر باعث نارضایتی واحد‌های صنعتی ما شده است.

وی افزود: برای حل این مشکل از دولت و مجلس محترم انتظار داریم که در صدور مجوز‌های لازم برای احداث مسیر‌های مناسب و اختصاص بودجه مناسب برای اتمام طرح‌ها در این حوزه کمک کنند.

پرنیان گفت: خود صنعتگران هم برای اینکه در رفت و آمد کارگران تسهیل صورت بگیرد آماده اند که سرمایه گزاری کنند.

وی افزود: از مجلس انتظار داریم و از دولت هم این مطالبه را پیگیری می‌کنیم که یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرک‌های صنعتی که سال‌ها است اجرایی نشده و ما ریالی دریافتی از این حوزه نداشتیم، اجرا بشود تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم را تکمیل کنیم و زیرساخت‌هایی که سال‌های قبل فرسوده شده مثل شبکه آب رسانی، تصفیه خانه ها، خطوط انتقال برق، آسفالت معابر و راه‌های ورودی به شهرک‌ها ایجاد یا بهسازی بشود.
بهره برداری از ۱۵۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام دراستان تهران
شهرک صنعتی عباس آباد فعال‌ترین شهرک صنعتی استان تهران است که در ۴۰ کیلومتری جنوب شرق استان و در شهر شریف آباد واقع شده است.

در مجموع بیش از ۳ هزار واحد صنعتی در چهار شهرک صنعتی و لکه‌های صنعتی شهرستان پاکدشت فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار