ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری بیش از 31 هزار تماس با سامانه "صدای مشاور" در استان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 20 April 2021

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،فرحناز محمدی با اشاره به فعالیت سامانه "صدای مشاور" جهت ارائه مشاوره رایگان به افراد، گفت: این سامانه با داشتن کارشناسان مجرب روانشناسی و مشاوره در حوزه های مختلف به افراد تماس گیرنده مشاوره می دهد.

وی افزود: سال گذشته 31 هزار و 90 تماس با این سامانه برقرار شد که بیشترین این تماس ها مربوط به اختلالات اضطرابی و ترس ناشی از کرونا بود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مجموع تماس های گرفته شده، 2815 تماس با موضوع ترس و اضطراب ناشی از کرونا بوده است.

محمدی گفت: اختلافات زناشویی، مشکلات بین فردی، اختلالات روانی مانند ترس و اضطراب و اعتیاد هم به ترتیب از دیگر عمده ترین محورهای تماس های افراد بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر 14 کارشناس ارشد و دکترای مشاوره و روانشناسی در این سامانه در سه شیفت کاری فعالیت دارند.

محمدی خاطرنشان کرد: تا پیش از کرونا ساعت کار این مرکز هشت صبح تا 19 بعدازظهر بود، اما در دوران شیوع کرونا از سال گذشته ساعت کار این سامانه افزایش یافته و از هشت صبح تا 24 شب ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه یادآور شد: تمامی تماس های گرفته شده با این سامانه رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای تماس گیرندگان ندارد.

محمدی خاطرنشان کرد: افراد می توانند همه روزه در ساعات یاد شده در زمینه های مختلف تحصیلی، ازدواج، طلاق، افکار خودکشی ودیگر مشکلات خانوادگی و روانشناختی با سامانه "صدای مشاور" با شماره تماس 1480 تماس گرفته و مشاوره دریافت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار