هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در حالی به پایان رسید که نمایندگان کرمانشاه در خارج از خانه به دو تساوی رضایت دادند.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 20 April 2021

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،در گروه اول این رقابت ها، تیم خانه صنعت کرمانشاه در قرچک تهران میهمان تیم شهید ستاری این شهر بود که دیدار این دو تیم با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

تیم شاهین دیگر نماینده کرمانشاه در گروه سوم این رقابت ها، در شهر ری تهران میهمان تیم سفیرگفتمان این شهر بود که این دو تیم هم به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

بازیکنانم در هتل گرم کردند!

حسین همتیان سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه پس از پایان دیدار تیمش با حریف تهرانی، در گفت و گو با ایسنا، باتاکید براینکه مساوی حق بازیکنان تمیش نبود، اظهارکرد: در این دیدار در شرایطی وارد زمین مسابقه شدیم که میزبانی خوبی را از حریف تهرانی شاهد نبودیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم اینکه این دیدار در قرچک برگزار می شد، اما به دلیل اینکه این شهر فاقد هتل برای اسکان بازیکنان تیم بود، مجبور شدیم که برای اسکان به شهر ری برویم و همین دوری مسافت هم باعث شد تا نتوانیم پیش از بازی در سالن محل مسابقه تمرین داشته باشیم و با فضای آن آشنا شویم.

سرمربی خانه صنعت کرمانشاه افزود: درنهایت ناچار شدیم پیش از اعزام به مسابقه بازیکنان را درهتل محل اقامتشان گرم کنیم و پس از طی مسافتی حدود یک ساعته به قرچک رسیدیم و مسابقه دادیم.

وی افزود: باوجود اینکه حضور تماشاگر در سالن مسابقات به دلیل شرایط کرونایی ممنوع است، اما حدود 150 نفر از هواداران این تیم در سالن محل بازی حضور داشتند و با الفاظی نامناسب و با سر و صدای زیاد مانع از تمرکز بازیکنان ما می شدند.

همتیان اضافه کرد: از آنجایی که نماینده و ناظر فدراسیون هم اهل کرج بودند، برای همین اعتراض های ما را بی پاسخ می گذاشتند.

وی تاکید کرد: هرچند که شرایط میزبانی بسیار نامناسب بود و همه نوع سنگ اندازی انجام شد که بازیکنان ما در این دیدار نتیجه را واگذار کنند، اما هفت ثانیه مانده به پایان بازی توانستیم نتیجه را مساوی کنیم.

تیم خانه صنعت کرمانشاه در گروه اول این رقابت ها با هشت بازی انجام شده و کسب 2 پیروزی، 2 مساوی و 4 باخت و مجموعا 8 امتیاز در رده پنجم جدول گروه خود قرار دارد.

بازی‌های فشرده بازیکنان را خسته کرده است

سید احسان احسانی سرپرست تیم شاهین کرمانشاه نیز که تاکنون از مجموع هفت بازی انجام شده به شش تساوی دست پیدا کرده، پس از کسب ششمین تساوی تیمش برابر سفیرگفتمان شهر ری در گفت و گو با ایسنا، درتشریح چرایی نتیجه نگرفتن تیمش در این رقابت ها گفت: عوامل مختلفی باعث شده تا نتوانیم در این رقابت ها نتایج لازم را کسب کنیم که یکی از آنها عدم جذب بازیکنان کلیدی و مورد نیاز برای تیم بود.

وی تصریح کرد: در نظر داشتیم برای این دوره از رقابت های لیگ چند مهره کلیدی را به تیم اضافه کنیم، اما متاسفانه باتوجه به اینکه تعداد تیم ها برای این دوره به شدت افزایش پیدا کرد، برای همین بازیکنی نماند که بتوانیم جذب کنیم و از طرف دیگر با مشکلات مالی هم مواجه بودیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه اضافه کرد: تا سال گذشته تعداد کل تیم های حاضر در لیگ دسته اول حدود 18 تیم بود، اما برای این دوره به نزدیک 30 تیم افزایش پیدا کرد و تیم هایی که بنیه مالی قوی تری داشتند سریعتر اقدام به جذب بازیکنان کلیدی کردند.

وی از فشردگی برنامه رقابت ها به عنوان یکی دیگر از دلایل عدم نتیجه گیری تیمش دراین دوره از رقابت ها یاد کرد و گفت: به دلیل شرایط کرونایی مسابقات هر پنج روز یکبار برگزار می شود و تیم ها فرصت چندانی برای ریکاوری پیدا نمی کنند و همین مسئله فشار زیادی را به بازیکنان وارد کرده و خستگی آنها را بدنبال داشته است.

احسانی گفت: باتوجه به تغییراتی که در فدراسیون بوجود آمد انتظار این بود که رئیس فدراسیون تحولی را این فدراسیون بوجود آورد و کارها و بویژه برگزاری رقابت های لیگ بصورت کارشناسی تر و با برنامه ریزی بیشتر انجام می شد، اما متاسفانه می بینیم که کیفیت مسابقات پایین آمده است.

تیم شاهین کرمانشاه در گروه سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در مجموع هفت بازی انجام شده، تاکنون 6 تساوی و یک باخت داشته و با 6 امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار