بازی حساس لیگ یک در شیراز با یک گل به سود شاگردان مهاجری خاتمه یافت.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 20 April 2021

تابناک فارس به نقل از ورزش سه: تیم‌های فجرسپاسی و مس کرمان که دو مدعی جدی صعود به لیگ برتر هستند،  در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه پارس شیراز مقابل هم قرار گرفتند.

 

فجر سپاسی شیراز که در ۱۰ مسابقه اخیرش هیچ شکستی نداشته و ۶ مساوی و ۴ پیروزی کسب کرده بود، امشب هم در تلاش برای برتری در جدال ۶ امتیازی مقابل مس کرمان صدرنشین بود تا رتبه سوم جدول خود را در این دیدار خانگی بهتر کند، اما در آن سوی میدان شاگردان محمدرضا مهاجری نیز نمی‌خواستند فرصت برد در این دیدار را از دست بدهند.

 

مس کرمان پس از سه پیروزی متوالی اخیرش بازی خوبی مقابل فجرسپاسی شیراز به نمایش گذاشت و بعد از حملات متوالی توانست قبل از پایان نیمه اول به برتری برسد.

 

محمد علی‌نژاد که در نیم‌فصل به مس کرمان اضافه شده و طی هفته‌های اخیر نمایش درخشانی داشت و یک گل هم در بازی قبل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۳۷ مسابقه نیز پاس در عمق از میانه زمین را با مهار توپ و شوت زمینی تبدیل به گل کرد.

 

در ادامه بازی تک‌گل علی‌نژاد برای مس کرمان حفظ شد تا شاگردان مهاجری با برتری یک بر صفر در زمین فجرسپاسی ۴۱ امتیازی شوند و با ۶ امتیاز بیشتر نسبت به بادران رده دومی در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران بایستند و شیرازی‌ها نیز با این باخت ۳۴ امتیازی ماندند و به رتبه چهارم سقوط کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار