نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همواره با حضور در تمامی صحنه‌ها بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذشته و دشمنانی که همواره به دنبال ناامیدی مردم هستند را مایوس ساخته‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ 19 April 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهدی عیسی زاده با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران، همواره در همه صحنه ها حضور داشته اند، گفت: در ۴۲ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، مردم همیشه در صحنه حاضر بوده و ایفای نقش کرده اند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم همواره بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذشته و دشمنان را که همواره به دنبال ناامیدی مردم هستند، مایوس ساخته اند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خویش تاکید کرده اند، آحاد مختلف مردم باید ضمن حضور گسترده و باشکوه در انتخابات، در انتخاب خود دقت داشته باشیم.

عیسی زاده با بیان اینکه امسال ۲ انتخابات مهم در سال ۱۴۰۰، پیش رو داریم، تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت کشور را تعیین می کنیم و انتخابات شوراها نیز در آینده عمران و آبادانی شهر تاثیرگذار است که مردم با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، حماسه ای دیگر می آفرینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار