مراسم تکریم و معارفه سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با حضور رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم،و جمعی از مسئولین استانی به دو صورت مجازی و حضوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 19 April 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: در چند سال گذشته با تاکیدات مقام معظم رهبری و اتحاد دولت و مجلس توجه به حوزه توسعه فناوری های نوین و فعالیت های تولیدی مبتنی بر دانش بسیار جدی شده است.

وی با بیان اینکه توسعه فناوری و شرکت های دانش بنیان در کشور باید همه گیر شود، اظهار کرد: پارک های علم و فناوری باید شرکت دانش بنیان تولید کنند تا فضا برای توسعه فناورانه در کشور فراهم شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به تلاش های قابل تقدیر دکتر نیکبخت ریاست پیشین پارک، توضیح داد: با تلاش های ایشان و همکاران، عقب ماندگی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی تا حد زیادی جبران شده است و امیدواریم این ریل گذاری پیشرفت ادامه دار باشد.

دکتر رحیمی با بیان اینکه دکتر منصورفر سرپرست جدید پارک مسئولیت خطیری را بر عهده گرفته اند، اظهار کرد: برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت داریم.

رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این مراسم به اشاره به اینکه دکتر نیکبخت، مدیری فعال و بسیار تلاشگر بودند، گفت: هر جایی که ایشان حضور داشتند منشاء خیر و برکت بوده و آثار حضورشان در پارک نیز مشهود بوده است.

دکتر حب نقی ادامه داد: دکتر منصورفر نیز از اعضای بسیار تاثیرگذار هیات رئیسه دانشگاه ارومیه بودند و امیدواریم در مسند جدید نیز با شتاب بیشتری در راستای اهداف پارک علم و فناوری استان قدم بردارند.

دکتر منصورفر سرپرست جدید پارک علم و فناوری آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه برای ارائه این خدمت، از درگاه باری تعالی استمداد می طلبیم، اظهار کرد: امیدواریم استاندار محترم، مدیران دستگاه های اجرایی و سایر مدیران استانی بنده را راهنمایی و ارشادهای خود محروم نکنند.

در پایان این مراسم دکتر نیکبخت نیز به ارائه گزارش مختصری از عملکرد، طول مدت حضور خود در پارک پرداخت.

این مراسم با اهدای لوح و هدایای دکتر نیکبخت ریاست پیشین پارک و اهدای جکم به دکتر منصورفر سرپرست جدید پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار