مدیر مرکز خیریه سلماس خبر گفت: برای دانش آموزان نیازمند مناطق محروم و فاقد گوشی همراه کلاس اموزشی برگزار می شوذ.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ 19 April 2021

رضا آقازاده گلعذانی مدیر مرکز خیریه سلماس خبر در گفت‌وگو با تابناک آذربایجان غربی ضمن تشریح اقدامات انجام یافته در خیریه سلماس، اظهار کرد در آستانه سال جدید در اقدامی متفاوت، توانستیم شرایط آزادی تعدادی از پدران و مادران زندانی نیازمند جرائم غیرعمد را فراهم کرده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود: باتوجه به شرایط اوج گیری کرونا و تعطیلی مدارس، بالغ بر ۶۰ دانش آموز نیازمند که فاقد گوشی و آموزش های مجازی بودند را شناسایی کرده و کلاس‌های حضوری خصوصی به ارزش ۵ میلیارد ریال را برای آن‌ها برگزار کردیم.

مدیر مرکز خیریه سلماس خبر ادامه داد: در موج سوم کرونا که فراگیر شد، متاسفانه کمبود کپسول اکسیژن در سلماس به اوج رسید و باتوجه به نیاز شهرستان پویش نذر سلامتی برگزار کرده و توانستیم تعدادی کپسول اکسیژن را بصورت رایگان و امانتی در اختیار نیازمندان قرار دادیم.

وی تصریح کرد: با لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در ایام مختلف سال بصورت مستمر برای خانواده های نیازمندان بسته های معیشتی؛ پوشاک، هدایای نقدی و عیدانه توزیع کرده و در یک ماهه سال‌جاری نیز یک مرحله انجام گرفته است.

آقازاده بیان کرد: بمناسبت نیمه شعبان در مناطق محروم سطح شهر کاروان توسل به امام زمان (عج) را برگزار کردیم که در حاشیه این مراسم بسته های تبرک و فرهنگی ازجمله بسته های ارسالی از آستان قدس رضوی را دربین مردم توزیع کردیم.

وی افزود: از برنامه های دیگر نیمه شعبان می توان به تسویه حساب دفتری ۲۳ خانواده نیازمند؛ توزیع ۲هزار قرص نان صلواتی در بین خانواده های نیازمندان اشاره کرد.

مدیر مرکز خیریه سلماس خبر بیان کرد: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان؛ بالغ بر ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند، محروم و حاشیه نشین شهر توزیع شده و با برنامه ریزی هایی که انجام گرفته، در طول این ماه مبارک چندین مرحله این اقدام را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به تشکیل مرکز خیریه سلماس خبر گفت: این مرکز بر گرفته از تجربه چندین ساله فعالیت در رسانه و فضای مجازی به عنوان اولین مرکز نیکوکاری رسانه ای کشور با تشکل تعدادی از جوانان انجام گرفت که خوشبختانه با شفاف سازی توانستیم اعتماد مردم را جلب کنیم.

آقازاده یادآور شد: تمامی این اقدامات در عرض سه ماه بعداز اخذ مجوز فعالیت انجام گرفته و برای سال جدید نیز برنامه های متعددی درنظر گرفتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار