مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول دقایقی پیش برای بازدید از دو ورزشگاه شیراز عازم این شهر شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 19 April 2021

تابناک فارس به نقل ز دی اسپورت:نبود ورزشگاه دارای زمین چمن مناسب در استان فارس و شهر شیراز سبب شده است تا تیم های این شهر در لیگ های مختلف کشور جهت میزبانی از رقبای خود با چالش و مشکل جدی میزبانی روبرو شوند. از این رو میزبانی مسابقات برای تیم های استان فارس همواره به بزرگترین معضل تبدیل شده و با توجه به وضعیت اسفناک زمین چمن های موجود در این شهر آنها همچنان در میزبانی مسابقات خانگی با مشکل روبرو هستند.

در شرایطی که قرار است عصر امروز از ساعت 20 در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور دو تیم فجرسپاسی و مس کرمان در حساس نرین بازی این هفته از رقابت ها برابر هم صف آرایی کنند اما مشکلات موجود در ورزشگاه های شیراز برگزاری این دیدار حساس را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

در حالیکه دیدارهای خانگی فجرسپاسی در نیم فصل اول در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شد اما باشگاه فجر طی درخواستی که از سازمان لیگ مبنی بر انتقال بازی های خانگی این تیم به ورزشگاه دستغیب داشت این سازمان با انتقال بازی های خانگی نماینده شیراز به ورزشگاه دستغیب موافقت کرد تا تیم فجرسپاسی از نیم فصل دوم و از بازی برابر شهرداری آستارا در این ورزشگاه از رقبای خود میزبانی کند.

با این وجود طبق برنامه سازمان لیگ قرار بود دیدار حساس هفته بیست و یکم این تیم برابر مس کرمان در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود اما گویا این ورزشگاه علاوه بر اینکه چمن آن شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقه ندارد و با اعلام مسئولان اداره ورزش و جوانان استان فارس چمن ورزشگاه زیر کشت رفته است مشکل نور نیز دارد و عملا برگزاری مسابقه در این ورزشگاه با این وضعیت میسر نیست. تمام اینها در حالی است که اواخر سال گذشته سازمان لیگ طی مکاتبات متعدد با هیئت فوتبال استان ها بر حل مشکل نور ورزشگاه های میزبانی مسابقات در استان مربوطه تاکید کرده بود.

از سوی دیگر گفته می شود چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب نیز شرایط مطلوبی ندارد و همه اینها دست به دست هم داده است تا برگزاری این دیدار در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

با این حال گفته می شود فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز با پرواز ساعت 15 از تهران به شیراز عازم شده است تا بازدیدی از دو ورزشگاه پارس و دستغیب شیراز داشته باشد و پس از آن در مورد برگزاری یا عدم برگزاری این مسابقه تصمیم گیری شود.

در صورتی که هر دو ورزشگاه مورد تایید فریبرز محمودزاده قرار نگیرد امکان لغو بازی و موکول شدن آن به زمان دیگر وجود دارد. به هر حال باید منتظر ماند دید که در نهایت مسابقه حساس هفته بیست و یکم برگزار خواهد شد با به زمان دیگری موکول می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار