عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین از بستری ٣٧ بیمار مبتلا به کویید ١٩ در بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت: آمار فوتی ناشی از کرونا در هرسین در شبانه روز گذشته ٢ نفر و امروز ١ نفر بوده است.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 19 April 2021

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت شهرستان هرسین همانند بسیاری دیگر از شهر‌های کشور قرمز و نگران کننده است.

وی افزود: با توجه به پیک چهارم کرونا و بحران پیش آمده طی یک ماه اخیر قریب به شش جلسه ستاد کرونا را شهرستان برگزار کرده و مصوباتی داشته ایم.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد استانی و شهرستانی کرونا محدودیت‌هایی برای هرسین، بیستون و روستا‌های تابعه در نظر گرفته شده و در حال اجراست.

این مسئول در ادامه به ازدحام جمعیت در خیابان اصلی این شهرستان با توجه به طویل و کم عرض بودن آن اشاره کرد و گفت: به منظور پیشگیری از تجمعات افراد و خودرو‌ها در این خیابان محدودیت‌هایی را اتخاذ کرده ایم.

وی بیان کرد: به ادارات شهرستان تذکرات لازم را داده و برای هر کدام، یک برنامه مشخص تعریف کرده ایم تا با همت تمام ادارات، نیرو‌ها و همچنین مردم از بحران پیش آمده گذر کنیم.

کنجوریان در پایان تعداد موارد مبتلایان به کرونا را که در بیمارستان این شهرستان بستری اند ۳۷ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد موارد فوتی در روز گذشته ۲ نفر و امروز ۱ نفر بوده است که با توجه به آمار بالای مبتلایان و فوتی‌ها از همشهریان عزیز تقاضای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار