رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: می‌دانیم دولت شرایط سختی را دارد ولی در موج چهارم شیوع ویروس کرونا بزرگترین ضربه متوجه واحدهای صنفی شده که متاسفانه بسیاری از حمایت‌ها در حد حرف مانده و تا امروز اثری از آن‌ها ندیده‌ایم.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 19 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، رضا سلیم‌ساسانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: کسبه و بازاریانی که با تمکین به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا واحد صنفی خود را تعطیل کرده‌اند از دولت و نهادهای ذی‌ربط انتظار دارند که کمک حال آنان باشند.

وی افزود: بازاریان شریف کرمانشاه همیشه پای کار انقلاب بوده و به شهر و همشهریان عشق می‌ورزند. این عزیزان در سخت‌‌ترین شرایط کرونایی واحدهای صنفی خود را تعطیل کرده و با تمام سختی‌ها در تامین مایحتاج مردم نقش بسزایی را ایفا کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: دولت باید نگاه ویژه‌ای به اصناف داشته باشد و از طریق مشوق‌هایی مالیاتی، تسهیلات بیمه‌ای تامین اجتماعی و اعطای وام‌های کم بهره (نه ۱۶ درصد) اصناف را مورد حمایت قرار دهند.

وی گفت: مالیات را بر درآمد محاسبه می‌کنند. وقتی صنوف درآمدی ندارند و ماه‌ها تعطیل بوده اند باید مالیات را با مقیاس روزهای کاری محاسبه کنند نه به مانند سال‌های بدون بحران...، متاسفانه بسیاری از حمایت‌ها در حد حرف ماند و تا امروز اثری از آن‌ها ندیده‌ایم، ما می‌دانیم دولت شرایط سختی را دارد ولی در موج چهارم شیوع ویروس کرونا بزرگترین ضربه متوجه واحدهای صنفی است.

ساسانی گفت: از دولت و مسئولین انتظار می‌رود تمام توان خود را جهت کمک به اصناف و بازاریان که بیشترین آسیب اقتصادی ناشی از بیماری کرونا متوجه آنان بوده است به کار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار