نماینده شیراز گفت: ما باید از همه ظرفیت های مان برای رفع نیازهایمان استفاده کنیم و امروز صنعت هسته ای در بخش های مختلف این کارآیی را دارد که نیاز جامعه نوین و پیشرفته ما را جوابگو باشد ،باید تلاش کنیم از صنعت هسته ای حداکثر بهره برداری صلح آمیز را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 19 April 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با اشاره به غنی سازی ۶۰ درصد توسط دانشمندان داخلی گفت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران براساس مزیت ها عمل می کند یکی از مزیت های منحصر بفرد ایران اسلامی وجود دانشمندان توانمند ،معتقد و برخاسته از عمق عمیق انقلاب اسلامی و اعتقادات مردمی است.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جوانانی که آینده ایران اسلامی را به عنوان یک تکلیف دنبال می کنند مزیت منحصر بفرد کشو است و  موقعیت خوبی از این جهت جمهوری اسلامی ایران دارد.
 
عزیزی تصریح کرد: غنی سازی ۶۰درصد مزیت منحصر بفردی است که بواسطه نیروهای توانمند و خلاق به آن دست پیدا کردیم و باید برای رفع نیازهایمان در میدان عمل مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
او خاطر نشان کرد: در این مقطع دانشمندان هسته ای ما توانستند ایران اسلامی را بی نیاز کنند ،امیدواریم هرچه جلوتر می رویم در حوزه صنعت هسته ای و فنون پیشرفته ایران اسلامی را توانمندتر و با قابلیت بیشتر در تمامی صحنه ها مشاهده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار