رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان:
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: ۱۳۰ واحد صنفی متخلف این شهرستان در راستای اعمال محدودیت‌های جدید کرونا پلمب شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 19 April 2021

 به گزارش تابناک لرستان، رضا رضایی روز ‌دوشنبه در گفت‌ و گو با اهالی رسانه افزود: در راستای اعمال طرح محدودیت های قرمز کرونایی در شهرستان از ۲۰۰  واحد صنفی بازرسی و ۱۳۰  واحد شامل آرایشگاه مردانه و  زنانه، قلیان سرا و گیم نت (بازی کامپیوتری) پلمب شد.

وی اضافه کرد: مدت زمان پلمب ماندن واحدهای متخلف بستگی به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان و تمدید محدودیت های اجتماعی و اقتصادی دارد و در این مدت با فعالیت اصناف خارج از مصوبه ستاد مبارزه با کرونا برخورد خواهد شد.

رضایی همچنین از توزیع ۶ تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار شهرستان خبر داد و گفت: ۴۸ تن برنج دولتی نیز جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان عرضه می شود.

وی بیان کرد: ۶۰ تن روغن مایع گیاهی سهمیه خانوار نیز به شهرستان دلفان اختصاص یافته است که به زودی با قیمت مصوب از طریق واحدهای صنفی سطح شهر عرضه خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل رعایت نکردن بهداشت کرونا، کم فروشی، گران فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و امتناع از ارائه فاکتور مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

۶ هزار واحد صنفی زیر نظر ۱۲ اتحادیه در شهرستان دلفان فعالیت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار