مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ٢٣ پروژه روستایی با ٩٢ کلاس درس در دست اجرا است.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴ 19 April 2021

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پس از زلزله آبان ماه سال ۱۳۹۶ تاکنون ۲۹۲ پروژه با ۱۲۲۱ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان در بخش خیری و ۱۹۵ میلیارد تومان در بخش دولتی ساخته شده است.

وی افزود: ۱۰۰۰ روز پس از زلزله با همت خیرین و دولت مردان ۱۰۰۰ کلاس درس در ۱۰۰۰ روز با زیربنای ۱۱۰ متر مربع و اعتبار ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در قالب ۲۵۴ پروژه احداث گردید.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: در دهه فجر سال ۹۹ آیین افتتاح ۳۰ پروژه آموزشی و ورزشی در قالب ۲۹ باب مدرسه و یک استخر دانش آموزی سر پوشیده با ۱۴۸ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال صورت گرفت.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ تعداد ۵۹ پروژه آموزشی با ۳۰۹ کلاس درس احداث، تخریب، بازسازی و مقاوم سازی گردید، همچنین استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و جمع آوری بخاری‌های نفتی در مدارس از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال گذشته می‌باشد.

وی بیان کرد: با مشارکت خیرین محترم استان، مدارس خشتی، گلی، سنگی و کانکسی نیز برچیده شد و مدارس استاندارد جایگزین آن‌ها شد.

نظری تاکید کرد: در طرح آجر به آجر با مشارکت بیش از ۱۲ هزار نفر اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان جمع آوری گردید که با استفاده از این مبلغ خشت گذاری مدرسه سه کلاسه روستای میدان منطقه سرفیروزآباد ناحیه ۳ کرمانشاه انجام شد، هم چنین در سال ۹۹ تعداد ۴۲ پروژه روستایی با ۱۲۶ کلاس به بهره‌برداری رسید و هم اکنون نیز ۲۳ پروژه روستایی با ۹۲ کلاس در دست اجرا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار