با رعایت پروتکل‌ها؛
تابناک- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: مجالس شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ 18 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر نوشاد نوشادی اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی همواره ثابت کرده‌اند که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشتاز هستند و در مناسبت‌های قبلی به خوبی این مهم را نشان داده‌اند.

وی با اشاره به تجربه موفق برگزاری آئین‌های مذهبی و سوگواری ماه‌های محرم و صفر گذشته بیان کرد: هیئت‌های مذهبی این شرایط را دارند که با رعایت الزامات و شیوه نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به اقامه شعائر دینی و مذهبی خود مبادرت ورزند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور افزود: در شرایط کنونی و با توجه به وضعیت مطلوب هوا در نقاط مختلف کشور، شرایط برای برگزاری مراسم در فضای آزاد فراهم است و می‌توان برنامه‌های شب قدر را برگزار کرد.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری ستاد ملی کرونا خاطرنشان کرد: مجالس شب‌های قدر در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری مناسب در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نوشادی از راه‌اندازی پویش قرآنی خبر داد و بیان کرد: در این شرایط قرمز کرونا هیئت‌ها تعطیل نشده‌اند و برنامه‌های مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان به صورت مجازی دنبال می‌شود.

وی به شرایط خاص کرونا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: برای عبور از این بحران نیاز است که همه ما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و با استفاده مستمر از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مراقب سلامت خود و دیگران باشیم.

انتهای پیام/

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار