مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر با اشاره به تشکیل هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: در استان ۱۰ هیئت بازرسی با ۳۵ عضو فعال شدند.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 18 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، ناصر کرمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: در این راستا اقدامات و تمهیدات لازم برای انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم انجام شده است.

وی، با اشاره به تشکیل هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: صحت، سلامت، و دقت در انتخابات با نظارت بر حسن اجرا آن از اهداف ما است.

مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقـی استانداری بوشهر افزود: با تشکیل هیئت بازرسی انتخابات در مرکز استان بوشهر و تشکیل 10 هیئت بازرسی در شهرستان‌ها دبیرخانه آنها فعال شده است.

کرمی با بیان اینکه در استان بوشهر 10 هیئت بازرسی با 35 عضو فعال هستند گفت: 33 نفر در استان بوشهر اعضای دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر است و در این دوره به منظور صیانت از آرای مردم به ازاء هر شعبه اخذ رای یک بازرس و هر 20 صندوق یک سربازرس داریم.

وی، با اشاره به اینکه برای هر شهرستان یک بازرس ویژه با ابلاغ وزیر کشور تعیین شده افزود: برای برخی از شهرستان‌ها که ‌دارای وسعت جغرافیایی و جمعیت بیشتری هستند احتمالاً 2 بازرس ویژه در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقـی استانداری بوشهر وظیفه اصلی هیئت بازرسی انتخابات را نظارت بر حسن اجرا انتخابات و پیشگیری از هرگونه تخلفات دانست و افزود: مردم چنانچه موارد تخلفی قبل انتخابات، زمان تبلیغات، حین و بعد از انتخابات مشاهده کردند می‌توانند با تلفن 111 و نمابر شماره 33553853 و به سایت دفتر بازرسی استان بوشهر به نشانی SAMAD.O.S.T اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار