نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش گفت: ارتش مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 18 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این پیام با بیان اینکه نقش راهبردی این نیروی خدوم و انقلابی در صیانت از آرمان‌های انقلاب باید در جامعه برجسته‌سازی شود افزوده است: ۲۹ فروردین در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران یادآور درایت و دوراندیشی امام راحل است که نامیدن این روز با عنوان «ارتش»توطئه عناصر ضد انقلاب که سودای انحلال نیروهای مسلح را در سر می‌پروراندند، خنثی کرد.
درادامه این پیام آمده است: نقش‌آفرینی‌ سترگ و سرنوشت‌ساز ارتش در دفاع مقدس و خنثی‌سازی فتنه‌ها و بحران‌های استکبار جهانی و ضدانقلاب داخلی و خارجی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز و خدمات صادقانه این نیروی انقلابی در مقابله شیوع ویروس منحوس کرونا در بیش از یک‌سال گذشته از مصادیق معرفی ارتش انقلابی، ولایتمدار و تکلیف مدار است که شعار ارتش فدای ملت را متجلی می‌کند.
این پیام می افزاید: تداوم خدمت و تلاش‌ مومنانه و دستیابی به پیشرفت‌های راهبردی و بازدارنده ارتش در حوزه‌های نظامی و دفاعی و برخورداری از سرمایه انسانی مؤمن و ولایتمدار در کنار دیگر نیروهای مسلح سدی مستحکم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.
در این پیام آمده است: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصتی ارزشمند برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره الهام‌بخش شهیدان و حماسه‌سازان نیروهای مسلح در عرصه‌های دفاع از ایران اسلامی است و نام این عزیزان همواره جاودان خواهد بود.
این پیام می افزاید: خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی که ۲۴ فروردین ماه سالگرد عروج ملکوتی وی بود در رگ‌های ارتش انقلابی و مکتبی جاری است و فرماندهان و نیروهای ارتش در رده‌های مختلف، با افتخار ادامه دهنده راه و منش شهدا هستند و تا آخرین قطره خون خود از کیان این مرز و بوم صیانت می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرده است: ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش، قدرت مطلق منطقه را دارد و سبزپوشان نظام اسلامی باید با اتکا بر داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود، همواره به فکر پیشرفت این نهاد باشند و با ابداعات در زمینه‌های مختلف جنگی و نظامی، جایگاه خود را هر روز در بین قدرت های نظامی دنیا مستحکم‌تر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار