ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد هم، با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی برای دفاع از ایران اسلامی گفت: پاسخ نیروهای مقتدر مسلح کشورمان به هرگونه تعرض دشمن کوبنده و قاطع خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 18 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در سخنانی در این آیین، اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح را سدی در مقابل دشمنان دانست و گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتشیان سربلند، در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، عظمت، عزت، اقتدار و توانمندی خود را به رخ دشمنان می‌کشانند.
آیت الله لطف‌الله دژکام افزود: ارتش و دیگر نیروهای مسلح افتخار دارند که تحت فرماندهی فرمانده کل قوا در عرصه‌های مختلف در خدمت کشور و ملت بزرگ ایران باشند.
وی ادامه داد: بنیان مرصوص و استحکام ارتش جمهوری اسلامی ایران را خدای متعال دوست ‌دارد چرا که هر گامی که در راه عزت و عظمت کشور برداشته می‌شود، خدمت در راه خدا و برای اسلام است.

ارتش امروز مردمی‌تر و مقتدرتر


استاندار فارس نیز در سخنانی در این آیین، ارتش جمهوری اسلامی را ارتشی منظم، مقتدر، شجاع و دارای روحیه تواضع دانست و گفت: امروز نیز ارتش در سایه رهنمودهای فرمانده کل قوا مردمی‌تر، مقتدرتر و آماده‌تر از هر زمان دیگری آماده دفاع از کشور، انقلاب و منافع ملی است.
عنایت‌الله رحیمی افزود: امروز افتخار حضور در کنار سربازان، افسران، درجه داران و امیرانی را داریم که به حق مدافع منافع و مواضع مردم در جای جای این میهن پهناور در خشکی، دریا و آسمان هستند.
او اظهار داشت: می‌بالیم به وجود شریف تمام عزیزان ارتشی، نظامی و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی که با اخلاص در خدمت ملت بزرگ کشورمان هستند.
وی ادامه داد: قدردان همت بالا و کوشش ارتش در یاری رساندن به مجموعه دولت در استان فارس در حوادثی همچون سیل، زلزله و در مقطع کنونی نیز در مقابله با بیماری کرونا هستیم.

پاسخ نیروهای مسلح به تعرض دشمن کوبنده خواهد بود


ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد هم، با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی برای دفاع از ایران اسلامی گفت: پاسخ نیروهای مقتدر مسلح کشورمان به هرگونه تعرض دشمن کوبنده و قاطع خواهد بود.
امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دلاورمردی‌ها و رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی افزود: امروز نیز ارتشیان سرافراز در کنار آمادگی و هوشیاری برای دفاع از میهن اسلامی خویش، در عرصه‌های مختلف آماده خدمت هستند.

برچسب ها: ارتش ، روز ارتش ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار