معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استان اصفهان با ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در رتبه دوم کشور قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 18 April 2021

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اردستان گفت: از ۲۲ میلیون واحد مسکن مهرکشور، ۲۵ هزار واحد نیمه تمام باقی مانده است که در مرحله نازک کاری قرار دارند و تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری می‌رسد.
احمد اصغری مهرآبادی در آیین آغاز ساخت ۵۵۸ واحد مسکونی محرومان و اقشار کم درآمد (کریمان) و طرح اقدام ملی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند افزود: از این تعداد ۱۲۰ هزار نفر واریز وجه داشتند.
وی گفت: زمین مورد نیاز نیز برای حدود ۲۱ میلیون و ۹۹۷ هزار واحد تأمین شده است و به دنبال تأمین زمین برای ۳ هزار واحد باقیمانده هستیم.
فرماندار اردستان و مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز این شهرستان نیز با بیان اینکه ساخت ۴۲۶ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه مسکن محرومان و اقشار کم درآمد (کریمان) و ۱۳۲ واحد طرح اقدام ملی با سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است گفت: این طرح که پیش بینی می‌شود در مدت ۳۶ ماه به پایان برسد زمینه خانه دار شدن ۵۵۸ نفر از شهروندان را در شهر‌های اردستان ، زواره و مهاباد فراهم می‌کند.
حمیدرضا تأملی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح برای تعداد ۱۰۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۵ هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود افزود: در ادامه نهضت خانه سازی در شهرستان اردستان در قالب تفاهم نامه با بنیاد مسکن ۹۵ واحد مسکونی نیز در سطح روستا‌های شهرستان در دست ساخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار