مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت تا با مشارکت در برنامه‌های ماه مبارک رمضان یاریگر نیازمندان باشند.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 18 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویداحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه‌دار، گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هرساله برنامه‌های متنوعی برای کمک به نیازمندان تدارک دیده می‌شود، امسال نیز به روال سال‌های گذشته و با توجه به شرایط کرونایی با یک سازوکار جدید، طرح اطعام مهدوی در استان اجرایی شده است.  
وی با اشاره به اینکه به‌منظور اجرای این طرح، 35 آشپزخانه مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در این خصوص دو برنامه یکی پخت 350 هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان و دیگری تهیه 45 هزار بسته غذایی خشک برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان با مشارکت خیران و نیکوکاران و با رعایت دستورات بهداشتی در دستور کار کمیته امداد است.
مبشری گفت: در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان مردم خیر و نیکوکار استان بیش از 182 میلیون تومان در قالب 3500 پرس غذای گرم و کمک‌های نقدی و کالایی به نیازمندان این نهاد کمک کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد در این ماه مبارک رمضان یاریگر نیازمندان باشند.
مبشری بابیان اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار است، تأکید کرد: علاوه بر این نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کدهای دستوری #14* و #8877* و همچنین شماره کارت 6037997950029877 با مشارکت در طرح‌های کمیته امداد یاریگر نیازمندان باشند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار