سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: تا بیست و هشتم فروردین ماه امسال ۳۳ هزار و ۴۰۱ نفر در سطح استان در طرح ملی نشاط نام نویسی کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 18 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه طرح نشاط ویژه ورزش، نشاط و مسابقات الکترونیکی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: تا بیست و هشتم فروردین ماه سال جاری مجموعاً ۳۳ هزار و ۴۰۱ نفر در سطح استان سمنان در این طرح ملی که همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، نام نویسی کرده‌اند.

او با بیان اینکه از لحاظ تعداد ثبت نام به جمعیت، استان سمنان رتبه نخست کشور را در این طرح دارد، ابراز کرد: بعد از سمنان، خراسان شمالی، کرمانشاه و یزد قرار دارند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه مجموعاً ۱۱۸ هزار نفر در سطح کشور در این طرح نام نویسی کرده‌اند، ابراز کرد: بیش از ۲۵ درصد یا یک چهارم داوطلبان حضور در این طرح از استان هستند.

مرادی با بیان اینکه این طرح شامل مسابقات الکترونیکی با هدف نشاط اجتماعی در سه بخش آماتور، حرفه‌ای و ورزش‌های مجازی برگزار خواهد شد، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این طرح می‌کوشد با استفاده از ابزارها و کنسول‌های الکترونیکی به اشاعه نشاط در بین جوانان بپردازد.

او با بیان اینکه این طرح در قالب فدراسیون ورزش‌های همگانی دسته بندی شده است، تاکید کرد: همه می‌توانند در این طرح ملی با موضوع مسابقات الکترونیکی شرکت کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار