مدیرکل ثبت احوال استان خبر داد
مدیرکل ثبت احوال استان همدان از ثبت ۲۳ هزار و ۴۵۶ واقعه ولادت و ۱۳ هزار و ۷۳۷ واقعه فوت در سال ۹۹ در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ 17 April 2021

اسد حسن‌زاده زورمند اظهار کرد: سال ۹۹ تعداد ۲۳ هزار و ۴۵۶ واقعه ولادت در استان همدان به ثبت رسیده که این تعداد نسبت به سال ۹۸ کاهش ۵.۶ درصدی داشته‌است.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرگزاری ایسنا حسن زاده زورمند اضافه کرد: تعداد موارد فوتی نیز ۱۳ هزار و ۷۳۷ واقعه گزارش شده که با رشد ۲۶.۱ درصدی نسبت به سال ۹۸ همراه بوده است.

وی در رابطه با نرخ ازدواج و طلاق سال ۹۹ در استان، مطرح کرد: در این مدت ۱۲ هزار و ۵۱۹ مورد ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال ۹۸ کاهش چهار درصدی داشته و تعداد موارد ثبت شده طلاق نیز ۳۹۶۸ مورد بوده که با کاهش ۱.۱ درصدی نسبت به سال ۹۸ همراه بوده است.

حسن زاده زورمند خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۹ تعداد یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۹۸۱ مورد درخواست اخذ کارت هوشمند ملی اخذ شده که حدود ۹۳.۱ درصد واجدین شرایط را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۸ هزار و ۱۷۳ شناسنامه مکانیزه بالای ۱۵ سال صادر شده در حالیکه این رقم در سال ۹۸ برابر ۵۴ هزار و ۴۱۲ مورد بوده است، تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۴ هزار و ۶۰۳ مورد شناسنامه زیر ۱۵ سال صادر شده که این رقم در سال ۹۸ برابر با ۲۶ هزار و ۴۲ مورد بوده که نشان دهنده کاهش ۵.۵ درصدی این مورد در سال ۹۹ است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان در پایان بیان کرد: متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی با گرفتن کد دستوری #۶۰۹۰۴ یا مراجعه به سایت ncr.ir/idcard/ از وضعیت کارت خود اطلاع پیدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار